<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Sunday, August 22, 2010

CELEBRATE! / ¡CELEBRA!

Cuando se oculta el sol, y la gente pequeña duerme, las mamis también descansan. Mis stilettos están muy solos y los vestidos de seda me hacen sonreír. ¿¡Porqué no sacarlos a pasear y vivir un poco de noche?!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

¡FELÍZ CUMPLEAÑOS A MI!


What can make a girl smile more than accepting she´s not that young anymore in the company of her two best friends?
¿Qué puede hacer sonreír más a una chica que aceptar que ya no es tan joven en la compañía de sus dos mejores amigos?



6 comments:

  1. Felicidades! Espero te la estes pasando bien...y cuantos cumples? Jajajaja (la pregunta que nunca se pregunta!)

    Saludos.

    ReplyDelete
  2. Cumplo 34 canija indiscreta! jajaja! remind when your birthday comes along so I can ask u how old is old? Ahora me tienes que decir algo como "Wow you don´t look a day over 20!" Besos! Clau

    ReplyDelete
  3. I'm so glad you got to go out and enjoy your birthday! I have a present for you, check your email :)

    ReplyDelete
  4. Increible paraces solo tener 15! =)

    (¿Que tal, he? lol)

    ReplyDelete
  5. Not bad Lisa! I almost believed you there, especially when you said 15 instead of 20! LOL! Un abrazote fuerte! Clau

    ReplyDelete