<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Sunday, April 18, 2010

I Heart Refabs / Reciclado Con Corazón

I´m lucky, once in a while I recieve bags full of old clothing that don´t seem to be worth much to many people. I love this cause I can find beautiful treasures amoung these forgotten baby clothes. This is a french cotton knit onsie I found...it turned out to be a beautiful little blouse. I just cut the bottom off, added cotton lace and details with pink ribbon.
Tengo suerte, de vez en cuando recibo bolas llenas de ropa que parecen no servirle de mucho a mucha gente. Esto me encanta porque puedo encontrara tesoros entre estas prendas para bebé olvidadas. Este era un trajecito francés de algodón tejido que encontré... se convirtió en una blla blusita. Le corté los botones de abajo, añadí encaje de algodón y detalles en listón rosa.
Happiness is what she reminds me of...
Ella me recuerda a felicidad...
Tenderness is what she inspires...
Ella inspira ternura...

3 comments:

  1. It is gorgeous. She is gorgeous.

    ReplyDelete
  2. A mi tambien como encanta encotrar nuevas formas de usar algo que uno ya tiene. Te quedo muy bonito con un toque de romance.

    ReplyDelete
  3. Thankyou Su!!!! She´s one of my beautiful angels... i´m soooo in looooove!

    ReplyDelete