<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Thursday, June 30, 2011

rain and more rain / lluvia y más lluvia


It hasn´t stopped raining for several days now. We go from pouring rain, to normal rain, then back to pouring. The upside of all this: the change can be refreshing, after so much heat. The downside: the kids like playing in the garden (which for the time being is actually an enormous mud pie) and my rainboots are slightly tight on my feet and make me feel like my toenails are going to explode after a few hours. So for now we´re staying in as much as possible and wearing rainboots and raincoats on a daily basis. This weekend´s garden fun will be replaced by my kids designing their own T´s! I found a great way to make real cool T´s for SO little money, AND, more importantly, involving my kids in the artistic process. So, yes, we´re actually looking forward to our rainy weekend!

No ha parado de llover en varios días. Vamos de lluvia torrencial, a lluvia ligera, y de regreso a lo torrencial. El lado bueno de todo esto: el cambio es refrescante, despues de tán intenso calor. El lado malo: a los chicos les encanta jugar en el jardín (que por ahora es una considerable extensión de puritito lodo) y mis botas de lluvia me quedan ligeramente apretadas y hacen sentir que me explotan las uñas de los pies después de unas horas. Así que por ahora, estamos quedándonos dentro de casita lo más posible y usando botas de lluvia e impermeables diariamente. La diversión de jardín de este fin de semana será reemplazado por: ¡mis chicos diseñando sus propias playeras! Encontré una manera increíble de hacer playeras únicas por TAN poco dinero, Y, lo mas importante es que mis hijos se involucran en el proceso artístico. Así que, sí, ¡recibiremos este fin de semana de lluvia con emoción!

No comments:

Post a Comment