<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Friday, September 30, 2011

today´s sweet lovlies

today I:
baked 40 cookies
sold them all in under 15 minutes
held my little girl until I could recognize myself in her tiny arms
recieved the sweetest comment from a reader
found a lovely baking blog that makes me thankful for beauty
watched my son melt in my eyes
thanked God he is with us
and hugged my husband silly
wow
great day
nighty, night

Hoy:
horneé 40 galletas
las vendí todas en menos de 15 minutos
abracé a mi niña hasta que me pude reconocer en sus bracitos
recibí el comentario más amoroso de una lectora
encontré el blog de cocina más dulce que me hace agradecida que exista la belleza
sentí como mi hijo se fundía en mis ojos
le agradecí a Dios que está con nosotros
y apachurré a mi esposo hasta que le dió escosor
wow
qué buen día
buenas noches a todos

No comments:

Post a Comment