<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Monday, December 12, 2011

The Meaning of Christmas / El significado de la Navidad

A little boy named Julian gave life to this post I had been wanting to share. He expressed the reasons why he loves Christmas and what it means to him on his mommy´s blog. I had been planning to write a bit more, maybe get all passionate and latin on you all, but Julian reminded me how the deepest feelings and thoughts are, at times, the simplest.
"The real meaning of Christmas... giving joy to others."

Un pequeño niño llamado Julian le dió vida a este post que había estado queriendo compartir. El expresó las razones por las cuales ama la Navidad, y lo que significa para el, en el blog de su mami. Yo había planeado escribir un poco más, tal vez apasionarme a la latina, pero Julian me recordó que las emociones y los pensamientos más profundos son, a veces, los más sencillos.
"El verdadero significado de la Navidad... darle alegría a los demás."







1. Christmas tree at my feet / Arbolito a mis pies
2. My homemade goodies / Mis apapachos horneados
3. G´s favorite bear and my first crocheted pillow / El osito preferido de G y mi primer cojín-crochet
4. Misty morning from my bathroom window / Vaporcito por la mañana en la ventana de mi baño
5. My love for fabric and sandy feet / Mi amor por las telas y los pies llenos de arena
6. My little girl sewing away, all by herself / Mi dulce niña cosiendo solita y en silencio

sharing on:

FTLOB

No comments:

Post a Comment