<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Friday, March 18, 2011

Boredom and Desperation for The Mini People at Handmade Con Amor

Aburrimiento y Desesperación Para las Mini Personitas de Handmade Con Amor

It´s official. They´re bored. The hubby and I have been into tearing down walls ourselves, and getting the house back together in only 2 days. Reason why I haven´t been around as much, and also the reason why my babies REALLY need to get to the park for a sunny bicycle ride. I´m working on a post on "Blog Refabing", so stay tuned, "mamita" will be back soon!

(after the long awaited bicycle ride)

Mis pequeños están oficialmente hartos. Mi mero macho y yo hemos estado entregados a la tarea de derrumbar muros y volver a armar nuestra casita en solo dos días. Razón por la cual no he estado tan presente, y razón por la cuál mis mini amores les URGE una soleada salida en bicicleta. Estoy trabajando en un post sobre el remodelado de blogs, así que no se vayan, regresamos después de este corte comercial!

(después de la soleada salida en bicicleta)

No comments:

Post a Comment