<< >>

____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Wednesday, August 3, 2011

Hello There! / ¡Hola, Hola!

My life is in full blown creative mode these days! We are creating gorgeous itsy-bitsy shoes, vintage inspired dresses, I´m planning a beautiful surprise for my husband on our 10th anniversary, my vintage-birthday-shopping-spree is just around the corner (sorta makes up for the lack of a camera)...I´m inspired and smilin´! Have a beautiful day full of sweet inspiration!

¡Estos días mi vida ha estado en canal-creatividad y a toda velocidad! Estamos creando los más exquisitos mini-zapatitos, vestiditos de inspiración Vintage, estoy planeando una linda sorpresa para mi esposo en nuestro aniversario #10, mi cumpleaños lleno de antigüedades y compras está a la vuelta de la esquina (todo esto mitiga un poco el ansia de no tener mi cámara)... ¡estoy inspirada y contenta! ¡Que tengan un hermoso día lleno de dulce inspiración!







No comments:

Post a Comment